kenapa hilangkan warna latar
kenapa hilangkan warna latar

berubah tak blog cik akak...hihi... Berubah cuma tak de warna latar je..hihi.. blog lambat loading... tu yang masalahnya..... k...

Read more »

Aku, dia, cinta dan perkahwinan
Aku, dia, cinta dan perkahwinan

Selamat pagi semua..... Lama cik akak tak aktif kat sini kan.... Maaf tau...maklumlah isu bb masih mengganggu nie..hahaha... Cint...

Read more »

Senang ke nak kahwin ???
Senang ke nak kahwin ???

Tengok tajuk...kompem blogger terkejar-kejar nak baca kan...hahaha... Semua nie pendapat cik akak je.... Melalui pengalaman hidup cik...

Read more »

Misteri dan misteri lagi
Misteri dan misteri lagi

Masalah pula dengan Broadband cik akak nie tau.,..huhu... Mesti kerja adik bongsu cik akak nie... Layan youtube...hinggakan habis volum...

Read more »

Kad birthday dari blogger mizz aiza
Kad birthday dari blogger mizz aiza

Hari nie dari kad bday dari sahabat cik akak yang tak pernah jemu memberi semangat kat cik akak . Makseh za syg. Terharu tau dapat kad dar...

Read more »

Alahai my hero
Alahai my hero

Apa sudah jadi nie.... Anak sedara ambil gambar guna tablet.. Alamak pandai pula nak guna kamera dalam tablet tu. Dan inilah hasilnya.. h...

Read more »

Ada mantap tak
Ada mantap tak

Nielah kerja cik akak hari ini. Bermain dengan dapur. Alhamdulilah selesai juga akhirnya. Inilah hasilnya.

Read more »

Kenangan 2010 bersama my hero
Kenangan 2010 bersama my hero

Comel tak kami bertiga...hihi... Nie lah cik akak di tahun 2010..hahaha... Still comel lagi cute kan.....hahaha.... Anak sed...

Read more »

iklan churp-churp yang sentiasa di blog
iklan churp-churp yang sentiasa di blog

selamat malam semua.... Lama cik akak menyepi kan...hihi.... Bukan apa..saja-saja je.....sibuk lah sangat dengan si adik dengan si ...

Read more »

Bila cik akak bercuti
Bila cik akak bercuti

Gambar google je..hahaha.... "Cik akak masak kari..... Jomlah baca entri...... Hari ini cik akak bercuti.... Cuti du...

Read more »

Al-kisah si ikan bawal hitam
Al-kisah si ikan bawal hitam

Pagi tadi pergi supermarket beli barang.... Anak sedara cik akak pun ikot juga.... memang ada lah planning anak sedara cik akak tu....

Read more »

Kata Motivasi
Kata Motivasi

Selamilah maksud kata-kata ini.... Selamat malam semua blogger....

Read more »

Mampukah aku tak jatuh cinta pada lelaki playboy
Mampukah aku tak jatuh cinta pada lelaki playboy

Teruja menanti esok....episod 13 akan menyusul..... Kalau ada terjumpa dengan mamat playboy apa yang anda lakukan.... Jawab j...

Read more »

Hujung minggu yang sibuk
Hujung minggu yang sibuk

Selamat petang..... Sehari-hari cik akak menghilang.... blog pun sepi tanpa khabar.... Apatah lagi pemiliknya...hihi..... Cik...

Read more »

Fahami dan selamilah ia
Fahami dan selamilah ia

Mesti ada tertanya-tanya.... kemana hilangnya cik akak..... Bajet perasan orang nak cari cik akak...hahaha.... Malam kiranya n...

Read more »
 
Top