kita layan je
kita layan je

Sweet juga kisah nie..hahaha... Maaf ye tuan blog tengah layan movie nie...tak sempat nak BW okey Sinopsis: Kamal Ilham hadir ke...

Read more »

Resepi Kek Gaya Dangdut
Resepi Kek Gaya Dangdut

Gambar ihsan google je...hihi... Tertiba je cik akak post gambar raya nie.... Buang tabiat lah tu.....posa belom lagi... ci...

Read more »

Tak tahu nak buat apa
Tak tahu nak buat apa

Gambar google Malam nie nak buat apa oh.... kenapa malas sangat nie ..... Rasanya nak makan..... tapi tak tahu nak makan ap...

Read more »

Resah hati bila rambut ada kelemumur
Resah hati bila rambut ada kelemumur

Dulu rambut cik akak tak de kelemumur... Tapi sekarang memang banyak..... Nak rawat pun tak tahu bagaimana...... Syampoo dah berapa...

Read more »

Senarai terkini peserta " Segmen follow april hingga disember 2013 by cik akak"
Senarai terkini peserta " Segmen follow april hingga disember 2013 by cik akak"

Alhamdulillah sekalung terima kasih untuk anda semua... sebab sudi memeriahkan segmen panjang cik akak nie... inilah kali pertama cik a...

Read more »

Kentang putar bermayonis
Kentang putar bermayonis

Ambik engko sayang... Cik akak postkan makanan pula kat sini.... Mungkin ada yang kenal dengan makanan nie... Mungkin ada yang tidak....

Read more »

kenapa perempuan tak suka berbulu
kenapa perempuan tak suka berbulu

Gambar ulat bulu...ihsan google Ulat bulu pula yang cik akak tempek kat entri cik akak nie.... Ada maksud ke apa tu cik akak.... Bukan cik...

Read more »

Mini Giveaway by DiyanaHani
Mini Giveaway by DiyanaHani

Klik banner join Senarai  hadiah :  -Moustache watch~1 -Perfume~2 -Keychain~3 -Spectacle~1 -Full Edited~1 -Banner GIF~2...

Read more »

Hadiah untuk pemenang dah cik akak pos...maaf kalau terlambat
Hadiah untuk pemenang dah cik akak pos...maaf kalau terlambat

Grand punya hadiah cam nie...hahaha.... Gambar google je... Semalam baru berkesempatan untuk cik akak mengepos novel-novel cik ak...

Read more »
 
Top