Cik akak menang review blog....tak sangka kan
Cik akak menang review blog....tak sangka kan

Alolo...hebatnya senyuman dia..hihi... Sweet sangat...... Horey cik akak menang lagi tau.... Mana-mana????? Menang apa pula.....

Read more »

Duhai laksana cinta hatiku
Duhai laksana cinta hatiku

Duhai laksana cinta hatiku..... Mekarkan kuntummu agar mekar menjadi bunga.... Raihkan tarikkan mu agar bisa kumbang datang padamu....

Read more »

Angan-angan bila menjadi blogger
Angan-angan bila menjadi blogger

Indahnya hidup sebagai seorang blogger nie.... Siang malam sibok dengan urusan taip menaip entri.... Tak ketinggalan juga yang suka-suk...

Read more »

SEGMEN MENANG WANG TUNAI RM 100
SEGMEN MENANG WANG TUNAI RM 100

Nak join klik banner ok.. Segmen bermula 25 Jun 2013 dan TAMAT pada 30 Jun 2013

Read more »

Segmen Menang RM50!
Segmen Menang RM50!

Nak hadiah RM50.00.... Klik banner.....jangan lupa join...hihi

Read more »

Segment Doodle-Buster by Nanie
Segment Doodle-Buster by Nanie

Memandangkan cik akak memang suka sangat dengan doodle nie... Cik akak join lah segment nie pula...hihi... Kalau memilih menggunakan ...

Read more »

GIVEAWAY BY:SAIDAH&IKHWAN YUSUFF
GIVEAWAY BY:SAIDAH&IKHWAN YUSUFF

Assalamualaikum w.b.t Saidah dan ikhwan yusuff sedang mencari pemenang untuk menerima 1st giveaway By:Saidah&ikhwan yusuff.Syarat...

Read more »

Menjawab 11 soalan dari adik ina
Menjawab 11 soalan dari adik ina

Alahai hari nie...memang panas betol... Ingat plan nak jalan beli novel petang nanti... Memandangkan tiada isu menarik yang ada kat tv ...

Read more »

Tips-Tips review blog yang digunakan oleh blogger femes
Tips-Tips review blog yang digunakan oleh blogger femes

Selamat pagi semua.... Baru menyempat cik akak nak updates ruangan entri cik akak nie... Biasalah hari minggu kan....banyak urusa...

Read more »

Bila mereka menyanyi..memang terhibur sangat-sangat
Bila mereka menyanyi..memang terhibur sangat-sangat

jom lah tonton saya.... Video nie cik akak ambik dari you tube..hahaha.... Budak-budak sekarang memang pandai nyanyi.... Mu...

Read more »

Aku ingin seperti dia..tapi sampai bila
Aku ingin seperti dia..tapi sampai bila

Aku masih menunggu cinta lelaki itu... Lelaki yang memang sah menjadi milik aku... Lelaki yang memang yang aku cintai... Lelaki y...

Read more »

Cantik itu cuma pinjaman....jaga dan rawatlah dengan sebaik-baiknya
Cantik itu cuma pinjaman....jaga dan rawatlah dengan sebaik-baiknya

Cantik tak cik akak.... memang itulah ayat yang kuar dari mulut setiap wanita kan.... biasalah wanita...memang jaga kecantikan da...

Read more »

Bila masa cik akak jadi ejen Air Asia pula nie...Gelak besar dibuatnya
Bila masa cik akak jadi ejen Air Asia pula nie...Gelak besar dibuatnya

Korang tengok nie....murah kan..hihi... Rajin pula cik akak godek-godek air asia ari nie... Boleh booking nie..hihi.... Memandangkan cik...

Read more »

Entri saja je...nak minta tolong
Entri saja je...nak minta tolong

***Klik kalau suka....tak suka main jauh-jauh**** Cik akak sebenarnya nak buat butang yang comel je.,....  bila buat...semua gam...

Read more »

Bila perut berdondang sayang...yang nie pula yang cik akak ingat
Bila perut berdondang sayang...yang nie pula yang cik akak ingat

Dah tengah hari macam nie.... Berdondang sayang pula perut cik akak nie.,.. Agak-agaknya irama apa yang dia ikut kan..... Nak kat...

Read more »

Terima kasih ku ucapkan pada MU
Terima kasih ku ucapkan pada MU

Alhamdulillah bersua kembali kita di ruangan purple duniaku.... hihi.... Macam pengacara nak pula cik akak...... Hari nie memang ...

Read more »

No facebook, No blog
No facebook, No blog

malam nie rasanya tak dapat nak online lama-lama eh..... Bateri kosong nie....... Elektrik pon tak de juga kata sarawak nie...adoi........

Read more »

Mana satu nie
Mana satu nie

Gambar google je....Spaghetti goreng Beria-ia cik akak nak buat spaghetti goreng..... Tapi di bantah dengan kakak angah.... Kat...

Read more »

Geram betol dibuatnya
Geram betol dibuatnya

Geram sungguh cik akak eh.... mana tak geram nya...bila cik akak buka je email cik akak... memang ada lah yang menyibok kat email cik...

Read more »

Puteri-puteri ku
Puteri-puteri ku

Nah tengok..... Puteri-puteri cik akak tu... Salah seorang tau dari 4 empat puteri tu... Kalau yang hari tu anak cina.... Yang ni...

Read more »

Ikan keli cik akak tak makan dan yang pula pun sama juga...apa nak jadi
Ikan keli cik akak tak makan dan yang pula pun sama juga...apa nak jadi

Selain ikan air tawar yang cik akak tak suka... Ada satu lagi seafood yang memang cik akak tak mahu makan... Tengok lah gambor nie... Me...

Read more »

Apahal nie !!! tak menjadi pula
Apahal nie !!! tak menjadi pula

Tak menjadi pula video gedik cik akak nie..hihi... Tak tahu kenapa jadi cam tu..hahaha... Layan je lah...penat-penat je cik akak buat...

Read more »

Alahai nampak meragam lagi lah dia
Alahai nampak meragam lagi lah dia

Salam kembali ...... horey...Encik boss tak de kat ofis... Bolehlah cik akak meragam bagai nie..hihi.... Jangan heran kalau dalam e...

Read more »

Rindu masih bertaut lagi pada mu
Rindu masih bertaut lagi pada mu

Gambar comel encik google..... Anak merupakan satu anugerah tak ternilai bagi pasangan yang sudah bernikah... Kerana anaklah sega...

Read more »

dapat doodle lagi
dapat doodle lagi

Akhir dah kan...jam dekat kol satu tu..hihi... Entri terakhir sebelum cik akak tidor nie.... Berblog  sampai jam satu je...hihi.....

Read more »
 
Top