Menangis itu bukan kelemahan wanita...tapi menangis itu anugerah Allah..bersyukurlah :)
Menangis itu bukan kelemahan wanita...tapi menangis itu anugerah Allah..bersyukurlah :)

Wanita memang seringkali dikaitkan dengan isu menangis... Mengapa dan kenapa? Menangis bila disakiti.... menangis bila merasa k...

Read more »

Hari ini genaplah 55 Tahun umur idola cik akak...terima kasih ibu
Hari ini genaplah 55 Tahun umur idola cik akak...terima kasih ibu

Tanggal 25.05.2013 genaplah 55 Tahun umur idola cik akak... Alhamdulillah masih bernyawa lagi untuk mengucapkan selamat ulang t...

Read more »

Bila mata mengantok
Bila mata mengantok

Maaf malam nie...entri sifar... Cik akak mengantok sangat... cik akak nak tido awal.... bye-bye

Read more »

maaf ye...entri tak dapat diupdate gara-gara dia dan lepas tu sambung yang nie pula ....update
maaf ye...entri tak dapat diupdate gara-gara dia dan lepas tu sambung yang nie pula ....update

Maaf ye malam nie cik akak lambat updates entri... cik akak masih layan movie nie..hihi Jiwang sangat lah engko cik akak.. ...

Read more »

Dialah raja dan ratu ku
Dialah raja dan ratu ku

Alhamdulillah cik akak menyapa lagi.... Mungkin kekadang macam roti chipmore.... yang datang bila perlu....pergi selepas habis di m...

Read more »

Review angka 888
Review angka 888

Selamat petang semua....baru sekarang nak updates entri..hihi... Sebab tadi cik akak merayau kat airport sibu.... Hantar adik nak p...

Read more »

Review belog adik abak...lorong cinta
Review belog adik abak...lorong cinta

Salam keindahan Jumaat..... Wahai sayang indah melati.... bunga mekar bagaikan taman.... Indahnya di dalam hati.... Mencari r...

Read more »

Luahan hati seorang Blogger "Cik akak " part 2
Luahan hati seorang Blogger "Cik akak " part 2

SubhaAllah....Maha suci segala amanah Mu ya Allah..... Kerana Amanah MU lah cik akak bertahan sampai sekarang.... Kerana Amanah Mu ...

Read more »

dapat hadiah dari adik yaya
dapat hadiah dari adik yaya

Selamat malam si cantik manis dan si jejaka hensem.... Alhamdulillah...sempat lagi nak update entri..hihi... Tadi cik akak tertido ...

Read more »

Header baru dan bahagian footer pun baru..
Header baru dan bahagian footer pun baru..

Belog cik akak tu...cik akak ubah balik... Tengok bahagian bawah tu..hihi...semua cantik kan..hahaha syok sendiri cik akak... ...

Read more »

Sejak bila cik akak dapat habiskan satu bungkus nasi campur...wah hebat..hihi
Sejak bila cik akak dapat habiskan satu bungkus nasi campur...wah hebat..hihi

Gambar carian gogle semata-mata... Memang ada kaitan dengan entri cik akak..hihi... Selamat menjamu selera ye..hihi... ...

Read more »

Bila kita nikah..Adakah cinta itu masih semanisnya epal...ataupun sepahit peria...Kerana andalah yang memilih....
Bila kita nikah..Adakah cinta itu masih semanisnya epal...ataupun sepahit peria...Kerana andalah yang memilih....

Melihat orang bercinta.... kadang aku terhibur.... gelagat manja yang tak ada hujungnya..... pujuk rayu dan bagainya......sering ...

Read more »

Geledah apa yang cik akak minati
Geledah apa yang cik akak minati

Pagi molek intan payung....hihihi.. Siapa yang minat kartun nie... sah-sah boleh geng cik akak.... Yang tak minat....korang...

Read more »

Selamat malam blogger tersayang
Selamat malam blogger tersayang

Mata cik akak dah ngantok nie... Sempat lagi tapi entri... Semata-mata nak ucapkan selamat malam.,..hahaha.. Hebatnya....me...

Read more »

Bila Encik Ringgit Jatuh Cinta Dengan Cik akak
Bila Encik Ringgit Jatuh Cinta Dengan Cik akak

Salam keindahan cinta..... Memang mudah melafazkan cinta.... Tapi hakikat....adakah benar-benar menyintainya.... Selamat ma...

Read more »
 
Top