Thursday, 7 November 2013

Gambar terkini Azlee Khairi dan Zara Zya - Love You Mr Arrogant

Alolo comelnya mereka nie kan...
kalau berjodoh betul-betul lagi best...
Cik akak suka tengok tau....

Gandingan mereka berdua memang terbaik....
Cik akak yang tak pernah melekat tengok drama melayu...
boleh pula jatuh cinta....

Gambar Kredit : Hero Terbaik Malaysia

 























26 comments:

  1. amboi2 :) ini baru betul peminat :)

    ReplyDelete
  2. haha suka2...dorg comel je masa berlakon cite ILYMA..

    ReplyDelete
  3. best2!rasa nak biar je episod dia lama2...hihi...sweet:)

    ReplyDelete
  4. mesti cik akak miss dia orang lepas nikan...

    ReplyDelete
  5. saya ni taklah minat sgt azlee khairi ni berlakon tpi dlm LYMA ni lakonan dia mmng best sgt! rasa dh minat dgn azlee khairi ni xD

    ReplyDelete
  6. minat bukan sekadar ucap dibibir..namun tindakan juga dibuktikan..hehe :)

    ReplyDelete
  7. peminat tegar ni cik akak hehe..
    best endingnya sedih nie sobsob

    ReplyDelete
  8. zara nii ganas gileee..but mmg selambee jee

    ReplyDelete
  9. Salah sorang hero yg akak suka :D

    ReplyDelete
  10. bila tengok lelama handsome pulak si azlee nie kan..

    ReplyDelete
  11. x dinafikan lakonan dorg mmg best dlm LYMA. ;)

    ReplyDelete
  12. kat sini baru fiza ngk muke pelakon2 nye cik kak...

    ReplyDelete
  13. Bila dah berakhir nampak semakin hensem lak pakwe cik akak ni yer hehehe

    ReplyDelete
  14. semua comel2! hehe :) betul tu,LYMA ni memang best lah! :D

    ReplyDelete
  15. Nampaknya pengarah tak salah pilih pelakonlah ni.

    ReplyDelete
  16. Semoga Zara Zya Sukses Berlakon Ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selepas Drama LYMA Drama Tv9 Sukses Juga Zara Zya

      Delete
  17. memula saya pun x bepa minat azlee khairi & tk kenal pun zara zya...bila dh tengok drama LYMA...terus rasa best semacam jer. LYMA da best!.

    ReplyDelete

Belong ToDunia Cik Akak | Designed All Reserved By KathyR’bain78