Thursday, 7 November 2013

Gambar terkini Azlee Khairi dan Zara Zya - Love You Mr Arrogant

Alolo comelnya mereka nie kan...
kalau berjodoh betul-betul lagi best...
Cik akak suka tengok tau....

Gandingan mereka berdua memang terbaik....
Cik akak yang tak pernah melekat tengok drama melayu...
boleh pula jatuh cinta....

Gambar Kredit : Hero Terbaik Malaysia

 























26 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...

amboi peminat tegar.

Aku Penghibur said...

amboi2 :) ini baru betul peminat :)

Mime MF said...

haha suka2...dorg comel je masa berlakon cite ILYMA..

ejulz said...

Terbaek.. :)

nanakimie said...

best2!rasa nak biar je episod dia lama2...hihi...sweet:)

Raudzah Z said...

mesti cik akak miss dia orang lepas nikan...

Mazni Munawar said...

saya ni taklah minat sgt azlee khairi ni berlakon tpi dlm LYMA ni lakonan dia mmng best sgt! rasa dh minat dgn azlee khairi ni xD

Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbah said...

hamboih3...hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

betul-betul minat ni cik akak.. :D

Putery FarHaNa said...

handsome & cute smua pic tu

PeRdU cINta said...

minat bukan sekadar ucap dibibir..namun tindakan juga dibuktikan..hehe :)

Asha Lya said...

peminat tegar ni cik akak hehe..
best endingnya sedih nie sobsob

TelingaBulat said...

zara nii ganas gileee..but mmg selambee jee

Ratu Hatiku said...

Salah sorang hero yg akak suka :D

Kisah Si Dairy said...

bila tengok lelama handsome pulak si azlee nie kan..

Deqla Manjew said...

x dinafikan lakonan dorg mmg best dlm LYMA. ;)

Hafiza AizZawa said...

kat sini baru fiza ngk muke pelakon2 nye cik kak...

Ida Syuhada said...

Bila dah berakhir nampak semakin hensem lak pakwe cik akak ni yer hehehe

Che Rosliza Che Mat said...

terbaikkk cute sangat2..

Fatanah Khirizan said...

semua comel2! hehe :) betul tu,LYMA ni memang best lah! :D

Tetamu Istimewa said...

Nampaknya pengarah tak salah pilih pelakonlah ni.

Izzat Ijak said...

Semoga Zara Zya Sukses Berlakon Ok

Izzat Ijak said...

Selepas Drama LYMA Drama Tv9 Sukses Juga Zara Zya

Kedai Vitamin Saya said...

memula saya pun x bepa minat azlee khairi & tk kenal pun zara zya...bila dh tengok drama LYMA...terus rasa best semacam jer. LYMA da best!.

radiant ruby said...

azlee khairi :)

radiant ruby said...

azlee khairi :)

Belong ToDunia Cik Akak | Designed All Reserved By KathyR’bain78