Monday, 26 August 2013

Jodoh itu milik kita

Sebenarnya cik akak dah ada calon nie....
Calon apa tu cik akak sayang oii.....
Off coz lah calon suami.....
korang nak tengok tak...
Mesti teruja nak tengok kan....
maklumlah korang memang suka kacau cik akak nie kan....
hihi......

Sebenarnya cik akak tak de calon lagi lah....
Bukan tak nak tapi tulah rezeki cik akak jadi isteri orang belom mai lagi...
Tapi cik akak cuma tahu....jodoh pertemuan dan perpisahan kan rahsia Allah...
betol kan.....

Mesti korang bertanya....kenapalah cik akak nie memilih...hihi...
Wah-wah....korang ingat kahwin nie boleh buat main-main ke?
mari sini cik akak pang sekali...hihihi....

Tapi cik akak masih mencari lelaki yang minat purple juga...hahaha...
Ada ke situ cik akak nie...hihi....
bukan apa.....nanti senang cik akak nak berbeli....
Biasalah purple tetap no.1 di hatiku..hahaha...
Pasti menangis sedu lah bakal suami cik akak nanti.....

Pelik-pelik je yang cik akak cari kan.....

Korang nak tahu tak....
Kenapa cik akak memilih untuk putus cinta....
jiwangnya cik akak kan......

Sebab cik akak tak nak orang sayang cik akak kerana terpaksa.....
rasanya tu biarlah datang dengan seikhlasnya hati la......hihi...

Cik akak juga mencari lelaki yang tak merokok...hahaha...
wah cik akak nie...memang serius yang tu susah sikit..hahahaa...
Sebab perokok tegar kat Malaysia nie banyak tau...hihi...
Bukan apa cik akak memang sesak nafaz kena asap rokok bagai nie....
tu yang payahnya...hihihi...

Paling penting cik akak mencari seorang yang boleh bimbing cik akak....
yang nie survei yang jarang cik akak jumpa...hihi....
tapi tak pe....insyaAllah suatu saat cik akak bertemu juga dengan jejaka idaman tu nanti....hahaha....

Malam merapu nie...haha...

ok lah cik akak nak tidur dulu....
BW cik akak tunda, tunggu mood BW datang...
Bukan apa kesihatan tak mengizinkan....
penat dan hidung cik akak yang mancung nie buat hal pula.....
Jangan-jangan nak demam atau pun nak sakit orang perempuan.....huhuhu...

ok lah...selamat malam.....



18 comments:

  1. Yelah cik akak..nak cari calon suami kenalah serius dan fikir segala segi kan...done follow sini...mai follow blog kiter jgak yee...:D

    ReplyDelete
  2. aduh!! kena pang..hehe owh acik pakai baju purple kak..heheh:)

    ReplyDelete
  3. semoga temui seseorang yang cintai kak cik kerana Allah

    ReplyDelete
  4. betul tu cik akak.. nak kahwin untuk seumur hidup, kalau boleh hingga ke syurga.. tiada manusia yang sempurna, apa yang penting saling lengkap-melengkapi..

    ReplyDelete
  5. Takpe cik akak. Allah merancang yg lebih baik utk jodoh cik akk hee

    ReplyDelete
  6. nak tnya cikAkak ni =) mcm mn kalau tiba2 ada rombongan meminang dtang nk meminang akak?? tp akak xkenal lg laki 2?? cmne kak?? nk terima x??

    ReplyDelete
  7. alahai cik akak..hihi..moga bertemu jodoh yg terbaik ye ^-^

    ReplyDelete
  8. Wah cik akak dah bagi green light..so guys sapa-sapa yang memenuhi ciri-ciri yang cik akak senaraikan tu, cepat-cepat isi form ya..semoga cik akak bertemu putera impian..

    p/s: part purple tu susah sikit kot..nasin baik cik akak tak suka pink..kalau tak..ha..ha

    ReplyDelete
  9. amin.. lia doakn dpt jodoh cepat..

    ReplyDelete
  10. Betullah kan, nak cari calon pasangan hidup ni bukan benda main-main.

    ReplyDelete
  11. semoga Cik Akak bertemu jodoh yang diimpikan...jgn lupak nyeruk Cik Akak...datang basuk tapak pun sik hal hehehe

    ReplyDelete
  12. in shaa allah..amin2..hehehe..bleh mkn nsi minyak cpat nnt.. :))

    ReplyDelete
  13. insyaAllah janji Allah itu pasti..kalau andai Allah beri apa yang kita hajati maka itulah nikmat rezeki..namun andai sebaliknya maka besertanya adalah ujian..redha..

    ReplyDelete
  14. Wah.. dah tau syarat2 tu, lepas ni ramailah calon nye..:). Semoga Allah menemukan cik akak dengan jodoh yang sesuai dan terbaik di dunia & akhirat.. amin. Sy pun tumpang gembira tau..

    ReplyDelete
  15. insha Allah..jodoh tu akan datang juga..

    ReplyDelete
  16. jgn pulak asyik beli baju purple je kt suami nnti..

    ReplyDelete

Belong ToDunia Cik Akak | Designed All Reserved By KathyR’bain78