Monday, 1 July 2013

selamat malam semua


Dingin nya sungguh malam ini....
Mengapai tubuhku......
isk-isk malam pun nak nyanyi juga ke cik akak...hihi....

Sorilah yang cik akak malam nie penat sangat...
Cik akak nak tidur awal.....
Badan pun tak takde semangat nie....
Lemah sangat-sangat......

Kepala penin.....bagaikan nak pecah...isk...isk..
sakit tau.....kena tidur...kena tidur.....
Air mata dah mengalir juga nie....
bukan cik akak sedih tau....
Cuma cik akak tak tahan penin...hihi...

Cik akak dah besar cam nie pun nak manja juga...hahaha...
serius malu kan.....biasa anak ibu...
Manja tu lebih sikit..hahaha.....

Mungkin ada yang perasan cik akak manja tak...
hahaha.....
soalan gedik...hahaha...

Malam nie cik akak tak tinggalkan komen ya.....
cik akak ada baca entri sayang-sayang semua....
tapi untuk malam nie....tiada komen  yang cik akak tinggalkan....
Tak tahu nak komen apa...huhu.....

Kepala penin tak dapat nak fikir apa-apa....
cuma nak tidur je niat......

Jangan lupa support segmen bloglist cik akak tu....

Klik SINI nak join

InsyaAllah...Kalau dah sihat esok....
Mesti cik akak datang singgah balik.....

Sebenar banyak lagi yang cik akak nak kongsikan...
Tapi tunggu cik akak sihat ya...

selamat malam semua....
Miss u alls.

Thank support cik akak....

9 comments:

AiSyA LiEzA said...

slmt malam cik akk... rehat secukupnya :)

Norhasniza Khalid said...

gud nite cik akak..
sweet dream..

Aku Penghibur said...

good nite :)

siti ZAHARA said...

good nite akak..=)

syuk shusuke said...

selamat malam `~ esok update banyak2. hehe

Mieza Jhaa K said...

Knp ni? Cik akak ada migrain ke? Semoga cepat sembuh..

Harith Iskandar said...

selamat pagiiii....eh boleh mcm tu ek..ehe

Mizz Aiza said...

selamat tengahari cik akak.. hihi.. :D

Aziz Safian said...

selamat petang..folo bolo sini..folo me back yeah.. :D

Belong ToDunia Cik Akak | Designed All Reserved By KathyR’bain78