Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90
loading...

Tuesday, July 30, 2013

Cik akak join Azam raya bersama Watson...jom undi cik akak


Memandangkan malam nie cik akak rasa memang ada sihat dan bertenaga sikit...
Dengan semangat yang berkobar-kobar cik akak nak mempromosikan 
penyertaan cik akak dengan seribu satu azam yang memang original hasil minda cik akak dan di taip khas menggunakan jemari comel cik akak...

cik akak nie memang sibok-sibok je lah...
Nawaitu cuma nak sampaikan azam cik akak untuk keluarga tercinta...
Terpilih atau tidak...tidak menjadi isu bagi cik akak...
Cuma ikhlas di hati untuk menyampaikan apa yang terbuku di hati ini buat keluarga tersayang.....
Semoga perkongisan azam cik akak nie...
menjadi satu azam korang juga...

Korang jangan lepaskan peluang nie juga...
Tulis je berapa banyak azam yang korang nak...
Tapi cik akak memilih hanya satu azam je...hihi...
bukan cik akak tak mahu banyak...
Tapi takut si faizal tahir kebuntuan hendak memilih...
sebab semua penyertaan ada nama cik akak...hihi...

Cik akak pertaruhkan azam nie untuk perkongsian kita bersama...
Semoga apa yang kita hajat dilaksana dengan nawaitu yang ikhlas...

Dengan sekali penyertaan je cik akak dapat kupon watson tau...
RM5.00 untuk sekali azam....100 kali azam dah berapa kan..hihi...
Nak dapatkan kupon watsom seperti cik akak...

Jom lah klik sini.....
pasti anda akan menjumpai muka comel cik akak..hihi..


Dah klik kan.....
Jangan lupa undi cik akak juga...
Cik akak perlukan sokongan dari anda semua....
Jom bina azam untuk syawal yang bakal datang...

Dengan tema

"cantik, ceria & berseri-seri bersama watson malaysia"

Nak undi senang je...
ikut step yang cik akak bagi...
Lihat gambar di bawah.....

Caranya :
  1. Cari nama cik akak dekat kotak yang tertulis "cari dengan nama". Lepas tu tekan enter..Sebelum enter tu..taipkan nama cik akak " SITI NORTIZAH BINTI ABDUL RAJAK".
  2. Lepas tu anda pasti akan menjumpai gambar anak sedara cik akak yang comel sebijik cam cik akak juga....Dibawah gambar tu tertulis satu word "UNDI"...dan anda wajib klik situ sehinggalah ada tanda betul keluar...hihi...Lepas tu korang share-share kan lah...
  3. Semoga anda cantik , ceria dan berseri-seri dengan azam cik akak....





Untuk pengetahuan anda...
cik akak jumpa benda nie...
kat blog adik ejulz...
dan tak semena-mena cik akak berminat...
Jom kita berazam untuk syawal bakal datang...
semoga hari-hari kita penuh dengan kebahagiaan...amin

Sebelum cik akak menoktahkan entri nie...
Korang kena lah baca kat sini dulu...

Ada hadiah untuk anda di sini....



21 comments:

  1. yaya dah undi :)
    nanti sudi2 la join contest yangbakal tiba di blog yaya ditaja oleh fair n lovely..

    ReplyDelete
  2. Semoga berjaya dengan azam yang membara.

    ReplyDelete
  3. kmk ada juak joined vote kmk juak hehehehe...GOOD LUCK

    ReplyDelete
  4. kita dah undi akak..nanti akak undi kita juga ya

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. All the best cik akak , good luck ..

    ReplyDelete
  7. dah undi kak :) All the best

    ReplyDelete
  8. dah undi kak..semoga tercapai impian akak ye..=D

    ReplyDelete
  9. Yeay dah undi cik akak ^^ semoga berjaya!

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN