Latest

UNTUK DISEWA RM50 SEBULAN BANNER 728X90

Wednesday, July 31, 2013

Al-kisah kemana hilangnya cik akak..

Mungkin ada sesiapa yang mencari blogger comel seperti cik akak nie..
Dah berapa hari cik akak cam nie....
Baik sikit lepas tu sambung balik sakit...
Tapi nak buat cam mana kan...
Allah uji cik akak dalam bulan ramadhan...
Bersyukur sangat-sangat....
Kerana Allah sentiasa memberikan kesabaran untuk cik akak.....

Memang cuasa tak menentu sekrang nie....
Mulut cik akak nie...dah berketul-ketul pula ulser nie...
Badan cik akak panas dan cepat letih....
Bibir cik akak nie pun merah-merah...
sakit sangat....huhu..

Mungkin sesiapa yang mencari cik akak...
Terjawab dengan penjelasan di atas....
hihi....
Cik akak nie perasan yang korang rindu kat cik akak...
Maklumlah memang lama dah cik akak tak tinggalkan jejak kat blog korang...
Cik akak comel nie,,,tak sihat lah dik...
Bila rasa nak baik sikit...
Mulalah semangat cik akak nak terjah blog kesayangan hamba nie...hihi...

Korang nak tahu tak...
Betapa rinbdunya cik akak kat korang....
Apa boleh buat kesihatan cik akak tak mengizinkan cik akak untuk berblog...
Nie lepas taip entri nie...
cik akak nak tidur....
Rehatkan badan cik akak......

Panjang pula citer cik akak nie...hihi
Ok berbalik kepada isu gambar-gambar yang diambil menggunakan handphone nokia x6...
Dan hp cik akak nie pon nyawa-nyawa ikan...hihi...
Tapi guna juga...hihi..

Alamak cik akak....
Kalender cina lah pula...hihi....
Maaf ye....tu kelendar cik akak pakai kat ofis..hihi...
Bukan nak bangga tapi cik akak terpaksa guna juga sebab tu je yang ada..hihi

Nak tengok yang bertanda pink tu lah jumlah hari cik akak bercuti..
Start 02 ogos 2013 hingga 16 ogos 2013...
Lama kan...hihi...


 Gambar kontener nie pula....
Cik akak dapat free je..hahaha....
Free lah sebab tu saguhati hari raya pihak sekolah kepada staf islam...
Kalau lah dia bagi cik akak warna purple kan...
Senyum sampai ke telinga lah cik akak..hihi

 Gambar kat raya bawah nie hasil pemberian adik shida...
Nie kad pertama cik akak dapat semenjak cik akak bergelar blogger...hihi...
Macam lah cik akak nie blogger lama...
Perasan tak habis-habis...hihi...
InsyaAllah tahun depan nak buat kad raya sebegini juga...hihi

Adik shida makseh tau....
Adik lah pengirim paling awal bagi cik akak kad raya...
Sayang adik sangat-sangat..


 Nie pula rezeki dari rakan sekerja...hihi...
Kotak kemain lagi cantik...
Siap berbalut lagi dengan plastik...
Kemain lagi rasa cik akak nak tengok isinya....
Akhirnya terjawab sudah....
jom tengok apa isinya...:)


Kotak memang cantik...
Isinya pun cantik....
Buah kurma...hihi...
Rasa kurma nie tak manis sangat....

Memandangkan buah kurma tu cuma tiga je...
Tapi serius memang cukup cik akak, akak angah & adik laki cik akak...hihi...
Seorang satu ....

21 comments:

  1. kesian cik akak comel ni.... sabar ye cik akak.... semoga cepat sembuh.... :)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh yer cik akak,,raya nk dekat dh ni

    ReplyDelete
  3. Akak, dah dapat kad raya yg saya bagi tak? Kalau dah dapat gtau ya..risau takut tak sampai..hehehe..

    ReplyDelete
  4. owh patutlah senyap sunyi...ingat Cik Akak dah merajuk tek hhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. moga cepat sembuh ye cik akak ku..banyak kan minum air masak juga ye cik akak..maklum la panas je mamanjang kan..selamt bercuti dan selamat hari raya..:D

    ReplyDelete
  6. Panjang sungguh cutinya...jeles! hehe
    Gunakan cuti yg panjang sblm Raya ini utk berehat supaya sembuh cepat dan nanti bolehlah beraya sakan ye...cik akak. :D

    ReplyDelete
  7. kene banyakkan minum air...lagi-lagi tengah puasa neh...hehehe...pendapat sylah...n'way semoga cik akak cepat sembuh!!!

    ReplyDelete
  8. Get well soon akak. Banyakkan minum air masak. Jangan lupa makan ubat :)

    ReplyDelete
  9. moga cpt sembuh ye cik akak..:) wah..lama gk tu cik akak cuti..bley la rayer puas2..hee

    ReplyDelete
  10. fuhhhh...cik akak..ingat ke mana la tadi...seronok ek dapat hadiah hari raya....

    ReplyDelete
  11. semoga cepat sembuh yae..jangan lupa makan ubat :>

    ReplyDelete
  12. byknye hadiah cik kak dpt..smoga cpt sembuh yer..

    ReplyDelete
  13. semoga cik akak cepat sembuh.. panjangnya dapat cuti.. beraya sakan ni cik akak..

    ReplyDelete
  14. smoga cpat sihat kak..biasalh kak, ujian bulan ramadhan..bykkan bersabar..

    ReplyDelete
  15. Syukur Alhamdulillah.. Allah sayang cik akak comel.. tu sebab die bagi sakit. Sakit pun satu nikmat jugak kan? Semoga cepat sembuh.. Banyak wak nak belajar ngn cik akak comel.. boleh kan?

    ReplyDelete
  16. semoga akak sembuh cepat2 tau..nanti nak raya..nanti tak dapat mkn kuih raya ..heee..=D..minum air masak byk2 ye kak..=)

    ReplyDelete
  17. rindoooo akak cumill yg jujue sayang ! ^_^

    ReplyDelete

Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

HANGAT DIPASARAN