Singgah malam menaip entri nie...
sayang semua sihat ke..hihi....
Kalau sihat...jom ler baca entri merapu cik akak nie...

Cik akak memang suka tayang makanan nie..haha...
Yang terasa tu jangan marah ye..hahaha...

Walaupun umur cik akak dah hampir memecah rekod 30 tahun tu...
Tapi cik akak masih ade selera kebudakan ler .
Nak tahu ape....jom layan....
Jangan kata u all tak pernah makan pula...
memang tipu lah tu.............

jom layan yang cik akak tayang....
so sweet tahu.....
Kira satu sampai sepuluh dulu....kalau betul cik akak bagi hadiah..hahaha




Keropok nie besar ler....
Memang besar betol plastik dia..hihi....

Cik akak memang minat keropok kacang & keropok keju cam nie...hihi...

jom makan sama-sama sambil layan tv...

Post a Comment

  1. ish sedap, lama tak makan keropok ni cik akak. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...jom ler makan dengan cik akak nie dear :)...ade lagi nie..hahaha

      Delete
  2. Sedapnya cik kak nao mei ni mkan, mau beli dan makan je keropok tu nati.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..tu yang cik akak suka tayang barang makan nie..hahaha...nak suruh hakim beli lah tu..haha...kalau takde kat sana nanti cik akak kirim dari sarawak...pakai post laju..hahaha..nak berapa jenis..haha

      Delete
  3. Waaa, besarnyaaa! Nak sikit! :D
    Sorry sbb lama tak bw. busy sikit :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..tak pe...biasalah dahulu kan yang penting dulu...hihi...
      boleh jom sini..ade lagi nie

      Delete
  4. Replies
    1. jom sha...hihi...lagi banyak nie...hihi

      Delete
  5. dua-2 tu keropok kegemaran saye. hehehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ler dear..hihi..puas makan kopok sebesar gini..hahaha

      Delete
  6. I like both of that kind too, but I like the one from the brand Ring Ring x) Not that healthy to eat it oftenly though.

    ReplyDelete
  7. dah tukar layout bungkusan dia....terinagat zaman kanak2 ...memang feberet nie.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...mesti lah tukr remy...kalau sama cam dulu..hihi...takde budak nak beli..

      Delete
  8. Sedap tu kak..hehe..saya suka dua2 keropok ni..Yummy..memang dah lama tak makan. Kalau dulu kecik2 selalu makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...jom ler kita makan sama2..hihi

      Delete


Terima Kasih bersama Dunia Cik Akak... Komen anda sangat dihargai!

 
Top